Het is nog steeds een grote ergernis onder consumenten: bedrijven die niet goed bereikbaar zijn via de telefoon. Dan bel je een paar keer en blijft de telefoon maar overgaan of krijg je het antwoordapparaat. Natuurlijk hebben de meeste ondernemers, zeker de kleine en de middelgrote, tegenwoordig wel een aantal sociale media kanalen, maar soms is het toch fijner om even persoonlijk met iemand te kunnen praten. Bovendien heb je dan vaak ook gelijk je antwoord en ook dat is voor veel mensen reden om toch de telefoon op te pakken. Zodoende wordt er dagelijks dus nog meer gebeld dan je misschien in eerste instantie zou denken. Het probleem is dus echter dat veel bedrijven telefonisch niet altijd even goed bereikbaar zijn. Ondernemers zijn te druk met andere dingen en zijn misschien niet in staat om de telefoon aan te pakken of geven hier minder prioriteit aan. Een apart werknemer aannemen voor de klantenservice is voor veel ondernemers ook een kostbare aangelegenheid en voor veel aannemers dus niet echt een mogelijkheid. De meeste bedrijven begeven zich ook wel op sociale media, maar niet iedere klant heeft toegang tot het internet of wil via het internet communiceren. Een oplossing kan het uitbesteden van de klantenservice zijn. Het is namelijk wel een belangrijk onderdeel van je onderneming en daarom is het belangrijk dat je dit goed geregeld hebt. De klantenservice kan een kostbare onderneming zijn, in zowel tijd als in geld. Maar juist daarom is het misschien wijs om dit uit te besteden aan een goede telefoonservice die jou helpt bij het oplossen van alle klachten of in ieder geval een eerst schifting kan maken in de klachten. Een antwoordservice zal jouw klanten en potentiele klanten altijd netjes te woord kunnen staan en ze helpen met hun vragen en klachten en eventueel nog doorsturen naar jou voor verder afhandeling.
|
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |