Je wilt natuurlijk dat iedereen geniet van een bedrijfsuitje. Dat is zeker het geval als je kiest voor een bedrijfsuitje zoals The Game of Social Chaos. Tijdens veel bedrijfsuitjes zie je vaak dat een deel van de groep niet helemaal mee doet. Of ze moeten wachten op andere teams, of ze hebben er geen zin in. Het is daarom de kunst om een bedrijfsuitje te ontwikkelen, dat ervoor zorgt dat iedereen meedoet en dat het leuk is voor iedereen. Hiervoor zijn verschillende ingrediënten nodig. Het uitje moet draaien om een spannend verhaal waarbij iedereen meegenomen wordt; niet alleen de meest aanwezige deelnemers. Iedereen heeft een rol en daardoor is het voor iedereen leuk.

 

Teambuilding tijdens een bedrijfsuitje: samenwerken is vereist

Wat is er nu echt belangrijk voor een bedrijfsuitje? Het is bovenal een van de beste manieren om teambuilding te bewerkstelligen. Een bedrijfsuitje is natuurlijk leuk, om ook na het werk iets met de collega’s te doen. Je leert elkaar beter kennen en dat is uiteindelijk goed voor de samenwerking. Daarnaast is het slim om voor een activiteit te kiezen die de collega’s “dwingt” om samen te werken. Als ze niet goed samenwerken, kan de opdracht ook niet worden volbracht. Dit gebeurt natuurlijk tijdens een leuke en spannende activiteit, waarbij de deelnemers vooral fanatiek bezig zijn met het spel, terwijl ze onbewust bezig zijn met teambuilding.

 

Een spannend onderzoekavontuur als bedrijfsuitje

Wil je eens wat anders als bedrijfsuitje? Kies voor iets spannends, unieks en bovenal onvergetelijk. Er zijn veel soorten bedrijfsuitjes al gedaan, maar deze nog niet. Neverrest heeft een spel ontwikkeld, genaamd Social Chaos. Dit is een spannend onderzoekavontuur die een beetje paranoia en de nodige verbazing veroorzaakt bij de deelnemers. Twee dagen voor het evenement worden de deelnemers namelijk al geteased. Ze worden tijdens de activiteit op een ludieke manier gedwongen om samen te werken, wat zeker bijdraagt aan de teambuilding. Er moet een verhaal gereconstrueerd worden aan de hand van videobeelden, ontmoetingen met acteurs en veel social media. Een spannend mysterie moet opgelost worden…