Overweeg jij LinkedIn of Youtube adverteren? Zou jij het liefst Instagram uitbesteden aan een professional? Wil jij je profileren op Facebook? Social media bureau Your Business Online weet precies wat je wel en niet moet doen in deze tijd. Eigenlijk moeten we spreken van Meta adverteren. Moederbedrijf Facebook heeft haar naam namelijk per 28 oktober 2021 veranderd in Meta. Onder Meta vallen ook de platforms Instagram en Whatsapp. De netwerksite Facebook wordt door veel mensen wereldwijd gebruikt via computers, laptops, tablets en smartphones. Registratie is verplicht, maar wel gratis. Zodra je je officieel aangemeld hebt, kun je een eigen profiel aanmaken. Daarop kun je leuke dingen vertellen over jezelf: wat heeft je interesse, wat zijn favoriete kledingmerken, waar ga je op vakantie et cetera. Aanvullend is het mogelijk foto’s en filmpjes te plaatsen. Je kunt nu voortaan gevolgd worden door andere Facebookers en jouw posts kunnen voorzien worden van een like: een duimpje omhoog. Professionele profielen van bedrijven zien we steeds meer op Facebook. Je kunt met zo’n pagina veel bereiken. Facebook is namelijk nog steeds het grootste online kanaal. Als je overweegt je producten en / of diensten op Facebook te presenteren, bedenk dan dat het belangrijk is dat je regelmatig iets van je laat horen. Ook als je even niets nieuws te melden hebt. Bij hetgeen je online plaatst, is interactie belangrijk. Mensen vinden het leuk om mee te denken en hun stem te laten horen. Die informatie is vervolgens weer belangrijk voor jou, want zo kom je te weten wat de wensen en behoeftes zijn van je doelgroep(en). Die verschillende groepen vragen wel om verschillende content. Het Your Business Online team weet met zijn ervaring wat in welk geval de beste strategie is. Ook weten deze experts welke vormgeving zal aanspreken en of het slim is veel video’s of juist veel foto’s te delen. |
https://www.yourbusinessonline.nl/ |