3CX is een bekroonde, op software gebaseerde IP-telefooncentrale die zorgt voor uniforme communicatie tussen uw bedrijf en uw klanten en zorgt voor een reductie in kosten. 3CX kan eenvoudig worden geïnstalleerd, beheerd en onderhouden. Het is zo eenvoudig dat zelfs technofoben er moeiteloos gebruik van kunnen maken. Met de optie om uw 3CX-telefoonsysteem te beheren via fysieke servers of de cloud, werkt het voor iedereen. Het is een open standaard communicatieoplossing die zakelijke connectiviteit en samenwerking innoveert en eigen centrales vervangt. De bekroonde software stelt bedrijven van elke omvang in staat om de telecomkosten te verlagen, de productiviteit van de medewerkers te verhogen en de klantervaring te verbeteren. Een win-win-win situatie dus.

Hoe kan 3CX mijn bedrijf helpen kosten te besparen?

Met de mogelijkheid om te draaien op Windows en Mac desktops en Android en iOS mobiele platformen, kan 3CX worden gebruikt door alle collega’s op de meest voorkomende zakelijke apparaten zonder extra hoge kosten. Door gebruik te maken van een 3CX-softphoneclient bespaart u onnodige kosten voor extra hardware en kunt u uw team mobieler maken – door hun kantoorextensie overal mee naartoe te nemen!

Verhoging van productiviteit door verlaging van kosten

Het is bewezen dat uniforme communicatieoplossingen de productiviteit verhogen, omdat snelle, eenvoudige functies, zoals het opzetten van een conferentiegesprek, in enkele seconden kunnen worden uitgevoerd en de frustraties op kantoor zullen verminderen. 3CX stelt u ook in staat om echt te globaliseren en meerdere kantoren te overbruggen met gratis inter-office-gesprekken. Het 3CX telefoonsysteem ondersteunt populaire fabrikanten van VoIP-telefoons, SIP-trunkproviders en traditionele PSTN-lijnen. Het is een communicatiesysteem dat callcenter-functies integreert om u te helpen de meest veeleisende klanten tevreden te stellen. Inclusief CRM-, SMS- en Facebook-integratie. Gebruik call work flows om vervelende en tijdrovende taken voor uw medewerkers te elimineren. Medewerkers kunnen overal efficiënt werken met behulp van videoconferencing, live chat en mobiele apps. 

Waarom kiezen voor NuCalll als uw 3CX partner?

NuCall is blij dat ze met 3CX van toegevoegde waarde zijn. Naast hun verantwoordelijkheden als 3CX partner, bieden zij goede ondersteuning, gemoedsrust en dat extra niveau van veerkracht. Als er onverhoopt een volledige uitval optreedt, zijn ze bereid om u te helpen op elk moment van de dag!3CX kan u mogelijk enorme besparingen opleveren en zorgen voor een groter rendement op uw investering. Benieuwd naar de prijzen voor 3CX? Neem contact op.