JOBOMSCHRIJVING

Tijdens je werk:

• Door effectieve planning op basis van de capaciteiten en beschikbaarheid van personeel en middelen, om een ​​adequate en snelle opvolging van verzoeken van klanten te verzekeren;

• Je voert telefoonstoringsanalyses uit voor personeel ter plaatse. Daarnaast zorg je voor een effectieve routeplanning op basis van klantafspraken en de beschikbaarheid van (service) monteurs en chauffeurs, en communiceer je op een professionele en klantvriendelijke manier met onze klanten;

• Je hebt de nodige elektronische documenten opgesteld voor onderhoudstechnici en chauffeurs en controleert na bezoek aan de klant of alle documenten correct zijn ingevuld en verwerkt in het systeem;

• U plaatst een bestelling voor alle benodigde onderdelen. Daarnaast ben je een spin op het web en weet je goed overzicht te houden.

• Minimaal MBO-4 in management of logistiek hebben, en globale kennis over het totale orderproces aanvullen;

• Ervaring in soortgelijke functies heeft de voorkeur;

• Klantvriendelijke en communicatieve vaardigheden;

• Goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands;

• Ondernemende instelling en hands-on mentaliteit;

• Een procesmonitor die nauwkeurig en ordelijk kan werken;

• Goed inlevingsvermogen en gevoel van eigenaarschap;

• Stressbestendig.

Overige

Als serviceplanner ben je de schakel tussen de klant en de servicemonteur en zorg je ervoor dat de klant zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van zijn scootmobiel, rolstoel of rollator.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/planning-maken.html